گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام

به منظور تمرین مباحث Complete Search و ‌Brute Force که در جلسه سوم در مورد ان ها صحبت شد مسابقه ای تمرینی آماده کرده ایم که از ساعت ۲۰ امروز شروع و به مدت یک هفته (تا جلسه بعد) ادامه خواهد داشت.

لینک مسابقه

کلمه عبور: "piau"

سوالات احتمالی خود در مورد مسابقه و مسئله ها را می توانید در گروه مطرح کنید تا توضیحات لازم ارائه شود. همچنین نتایج مربوط به مسابقه بر اساس قوانین مسابقات ACM بر روی RankList به صورت لحظه ای قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به ذکر است که از این مسابقه به بعد به شرکت کنندگان امتیاز دهی خواهد شد و عدم شرکت در مسابقه موجب از دست دادن امتیاز مربوط به این مسابقه می شود. همچنین در پایان در مورد مجموع امتیازات کسب شده توسط شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

موفق باشید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۵
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

پس از وقفه ای نسبتا طولانی که برای رفاه حال دانشجویان جهت مطالعه دروس دانشگاهی در زمان امتحانات پایان ترم ایجاد شد, جلسه سوم کلاس آمادگی روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۳۰ راس ساعت ۸:۳۰ در کلاس معاونت پژوهش و فناوری واقع در طبقه دوم ساختمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. لطفا به همراه رایانه های شخصی (لپ تاپ) خود در این کلاس شرکت نمایید.

همچنین توصیه می کنم جهت آمادگی کامل برای حضور در کلاس مطالب دو جلسه پیش را مطالعه نموده و همچنین سوالات و تمرینات این دو جلسه و سوالات مسابقه تمرینی 0 را حل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات مراجعه نمایید. همچنین می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات وبلاگ و یا در فروم مطرح نمایید.


لطفا اطلاع رسانی کنید...

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

سلام

با توجه به درخواست برخی از بچه ها در خصوص برگزاری کلاس حل تمرین و رفع اشکال و همچنین با توجه به برنامه ریزی هایی که از سوی گروه ACM دانشگاه صورت گرفت, فردا سه شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ جلسه حل تمرین در محل سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این جلسه می توانید سوالات و اشکالات خود در مورد جلسه اول و دوم کلاس ها که قبل از دوره امتحانات برگزار شد, سوالات مسابقه تمرینی 0 و همچنین دیگر سوالات و مشکلاتی که تا کنون با آن ها روبرو بوده اید را مطرح نمایید تا توضیحات لازم داده شود. هدف از این جلسه رفع اشکال, بررسی مشکلات احتمالی (در خصوص سوالات و تمرینات و دیگر مسائل) می باشد تا بتوانید با آمادگی کامل در جلسه سوم کلاس که پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد, شرکت کنید. با توجه به وقفه ی نسبتا طولانی که  به علت امتحانات پایان ترم با آن مواجه بودیم, شرکت در این جلسه را به همه توصیه می کنم. 
از کسانی که در جلسه ی رفع اشکال فردا شرکت خواهند کرد خواهشمندم هرچه زودتر حضور خود را در گروه اعلام نمایند تا هماهنگی های لازم با حراست برای حضور ایشان در دانشگاه صورت گیرد.

موفق باشید
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

سلام

به منظور آشنایی بیشتر با مسابقات ACM، فرمت سوالات و نحوه خواندن آن ها، تمرین کار با ورودی/خروجی و همچنین برای اینکه در حل کردن سوال و کد زدن راه بیافتید، 26 سوال خیلی ساده انتخاب کردم و در قالب یک مسابقه تمرینی 20 روزه که از فردا (پنجشنبه 1392/03/09) 10 صبح شروع میشه و می تونید سوالات را حل کنید. از آن جایی که می دونم درگیر امتحانات پایان ترم هستید، طوری برنامه ریزی کنید که حداقل روزی یک سوال را در زمان های خالی خود حل کنید تا به درستون هم لطمه ای وارد نشود.

برای شرکت در این مسابقه لازم است که در این سایت ثبت نام کنید؛ به همین منظور یک راهنما آماده کردم که می تونید برای ثبت نام ازش استفاده کنید. پس از ثبت نام و برای شرکت در مسابقه می تونید از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک مسابقه

کلمه عبور: "piau"

دقت داشته باشید که مسابقه هنوز شروع نشده و از این رو شما در حال حاضر نمیتونید سوالات را ببینید. در صورت مراجعه در زمان مقرر شما قادر به دیدن سوالات، حل آن ها و ارسال پاسخ خواهید بود.

همان طور که در مورد سطح سوالات گفته شد، سوالات خیلی ساده است (Easy Adhoc) تا برای خواندن و حل سوال راه بیافتید. پس سعی کنید سوالات را به دقت خوانده و تمام تلاش خود را برای حل آن ها انجام دهید. سوالات احتمالی خودتون در مورد مسابقه و مسئله ها را می تونید در گروه مطرح کنید تا توضیحات لازم داده بشه. همچنین نتایج مربوط به مسابقه بر اساس قوانین مسابقات ACM بر روی RankList و به صورت لحظه ای قابل مشاهده خواهد بود.

موفق باشید.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۴
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی, مباحث مربوط به انواع داده ای (Data Types) و نحوه ذخیره سازی و نمایش آن ها می باشد که در جلسه دوم کلاس تا حدودی در مورد آنها صحبت شد. از این رو و با توجه به اهمیت این مفاهیم و الزامی بودن شناخت آن ها برای حل سوالات, دوست خوبم آقای صفری یک مقاله دو قسمتی آماده کردن که می تونید قست اول آن را از اینجا دانلود کنید و ازش استفاده کنید. قسمت دوم این مقاله هم در چند روز آینده آماده میشه و در دسترس قرار میگیره. همچنین یک مقاله دیگه هم در سایت TopCoder در همین مورد هست که خیلی عالیه و می تونید ازش استفاده کنید. این مقاله هم در دو قسمت بوده و توسط یکی از اعضای خوب این سایت به نام misof نوشته شده است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۹
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند