گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام

برای تمرین و حل سوالات لازم هست که تسلط خوبی در کار با ورودی و خروجی داشته باشید. به همین منظور مقاله ای آماده کردم که فکر می کنم با خواندش تسلطی نسبی در این مورد پیدا کنید. سعی کردم نکات مهم تر و کلی تر رو تو این مقاله بیارم، اما کار با ورودی و خروجی ریزه کاری هایی هم داره که با حل سوال حاصل میشه. فکر می کنم که این مقاله شروع خوبی باشه. در ضمن آخر این مقاله 4 تا سوال ساده در مورد کار با ورودی و خروجی انتخاب کردم که ازتون می خوام تا بعد از خواندن مقاله اونارو حل کنید و با توضیحاتی که داده شده به ایمیل گروه بفرستید. فکر می کنم تمرینات انتخاب شده بیشتر از 30 دقیقه از شما وقت نمی گیره، پس حتما حلشون کنید و کدهاشو بفرستید. (عدم ارسال = کسر امتیاز)

همچنین در اسرع وقت در سایت UVa عضو بشید و Username خودتونو به ایمیل گروه بفرستید. برای تمرین چند تا سوال انتخاب کردم که به صورت یک مسابقه 20 روزه می تونید حلشون کنید. شرکت در این مسابقه تنها برای کسانی که در UVa ثبت نام کرده و Username خودشون رو ایمیل کرده باشند، امکان پذیر است. شرکت نکردن در این مسابقه موجب کسر امتیاز از شما خواهد شد. آخرین مهلت ارسال ایمیل حاوی Username که مجوز شرکت شما در مسابقه است تا روز دوشنبه 1392/02/30 ساعت 22:00 خواهد بود. برای عضویت در UVa می تونید از راهنمایی که به همین منظور آماده کردم استفاده کنید.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۰
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

برخی بچه ها از من خواستند که برای مطالعه و تمرین، کتاب و reference بهشون معرفی کنم.

جلسه اول یک سری منابع معرفی کردم که کسانی که در کلاس حضور داشتند با این منابع آشنا شدند. این منابع رو می تونید در ادامه مطلب مشاهده و دانلود کنید.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۰
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

جلسه دوم دوره مقدماتی کلاس های آمادگی ACM همانند جلسه پیش, فردا پنجشنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۶ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در کلاس معاونت پژوهش و فناوری واقع در طبقه دوم ساختمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. در ضمن به دانشجویان عزیز توصیه می شود جهت افزایش سرعت روند تمرین و بهره وری کلاس، با رایانه های شخصی خود در این کلاس حضور یابند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات مراجعه نمایید؛ همچنین می توانید کلیه سوالات و نظرات خود در بخش نظرات وبلاگ و یا فروم مطرح کنید.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۱۳
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

UVa یکی از Online Judge (داور برخط) هایی است که به علت دارا بودن سوالات زیاد و متنوع و همچنین ارائه ابزارهای خوب و جالب برای تمرین بسیار مناسب می باشد. از جلسه بعد هر هفته با توجه به مطالب مطرح شده سوالاتی رو از این سایت مشخص می کنیم و تا جلسه بعد حل می کنیم و در مورد آن ها تو گروه صحبت می کنیم. با توجه به موارد گفته شده نیاز هست که شما تو این سایت عضو بشید و با ساختار سایت و نحوه Submit کردن یک سوال آشنا بشید.

به همین منظور یک آموزش تصویری مختصر از چگونگی ثبت نام در این سایت، خواندن سوال و Submit کردن راه حل آماده کردم که می تونید از اینجا دانلود کرده و برای ثبت نام در UVa از آن استفاده کنید.

لینک سایت UVa و دیگر Online Judge های موجود برای تمرین در قسمت پیوند های وبلاگ موجود است که می تونید در آن ها نیز ثبت نام کرده و سوال حل کنید.

همچنین سوالات احتمالی خودتون در مورد UVa و دیگر سایت های موجود در پیوند ها، را در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن ها پاسخ داده شود.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۴۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

در این جلسه مقدمه نسبتا مفصلی در مورد تاریخچه مسابقات ACM، قوانین، نحوه برگزاری، نیازمندی ها، فواید شرکت در این مسابقات،منابع، نحوه تمرین و برنامه های گروه ACM دانشگاه پرند ارائه گردید.

سپس دو سوال مطرح شد و به دانشجویان فرصت داده شد تا ایده ها و راه حل های خود را مطرح نمایند و در مورد آن بحث و تبادل نظر کنند. همچنین که یک سوال دیگر به عنوان تمرین به دانشجویان داده شد و از آن ها خواسته شد تا راه حل خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی پیاده سازی کنند و به ایمیل گروه ارسال کنند.

در نهایت در مورد زبان ها و محیط های برنامه نویسی صحبت شد و ساختار کلی یک برنامه به زبان ++C ارائه گردید و نکات مهمی پیرامون آن ذکر گردید.

خلاصه مطالب گفته شده در این جلسه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۰۷
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

جلسه اول دوره مقدماتی آشنایی با ACM روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ از ساعت ۹ الی ۱۷ در کلاس معاونت پژوهش و فناوری واقع در طبقه دوم ساختمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه اخبار مربوط برگزاری کلاس ها از طریق همین وبلاگ و همچین گروه گوکل اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات مراجعه نمایید؛ همچنین می توانید کلیه سوالات و نظرات خود در بخش نظرات وبلاگ و یا فروم مطرح نمایید.



۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۴۷
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

تماس با ما به روز رسانی شد.

لطفا هرچه سریع تر در گروهی (فرومی) که به همین منظور ایجاد گردیده، عضو شوید و سوالات احتمالی خود در همین گروه مطرح نمایید تا در اسرع وقت و از طریق تبادل نظر به آن ها پاسخ داده شود.

همچنین نظرات و پیشنهادات خود را نیز می توانید از طریق همین وبلاگ و یا در گروه (فروم) مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی اخبار و رویدادهای مربوط به گروه ACM از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر آن اعضای گروه در سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات پاسخگوی شما عزیزان می باشند.


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۶:۵۱
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

همایش آشنایی با مسابقات برنامه نویسی ACM، روز سه شنبه مورخ 92/2/10 در سالن همایش علامه طباطبایی (طبقه سوم ساختمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات) برگزار می گردد.

با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد پرند، جناب آقای دکتر صداقت، معاونت محترم اداری-مالی، جناب آقای مهندس سلمانی، معاونت محترم پژوهش و فناوری، خانم دکتر رضویان و نماینده امور هماهنگی تیم های دانشجویی، جناب آقای مهندس فتحی

با سخنرانی مهندس پویا ظفر اسداله پور، قهرمان دو دوره مسابقات منطقه ای غرب آسیا، دریافت کننده سه سهمیه مسابقات جهانی در سال های گذشته و طراح سوال این مسابقات از دانشگاه صنعتی شریف

از علاقه مندان دعوت می شود تا به منظور آشنایی هرچه بیشتر با این مسابقات در این همایش شرکت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت acm واقع در طبقه دوم ساختمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات مراجعه نمایید.


۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۵:۲۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند