گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

۲

آشنایی با ورودی/خروجی

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام

برای تمرین و حل سوالات لازم هست که تسلط خوبی در کار با ورودی و خروجی داشته باشید. به همین منظور مقاله ای آماده کردم که فکر می کنم با خواندش تسلطی نسبی در این مورد پیدا کنید. سعی کردم نکات مهم تر و کلی تر رو تو این مقاله بیارم، اما کار با ورودی و خروجی ریزه کاری هایی هم داره که با حل سوال حاصل میشه. فکر می کنم که این مقاله شروع خوبی باشه. در ضمن آخر این مقاله 4 تا سوال ساده در مورد کار با ورودی و خروجی انتخاب کردم که ازتون می خوام تا بعد از خواندن مقاله اونارو حل کنید و با توضیحاتی که داده شده به ایمیل گروه بفرستید. فکر می کنم تمرینات انتخاب شده بیشتر از 30 دقیقه از شما وقت نمی گیره، پس حتما حلشون کنید و کدهاشو بفرستید. (عدم ارسال = کسر امتیاز)

همچنین در اسرع وقت در سایت UVa عضو بشید و Username خودتونو به ایمیل گروه بفرستید. برای تمرین چند تا سوال انتخاب کردم که به صورت یک مسابقه 20 روزه می تونید حلشون کنید. شرکت در این مسابقه تنها برای کسانی که در UVa ثبت نام کرده و Username خودشون رو ایمیل کرده باشند، امکان پذیر است. شرکت نکردن در این مسابقه موجب کسر امتیاز از شما خواهد شد. آخرین مهلت ارسال ایمیل حاوی Username که مجوز شرکت شما در مسابقه است تا روز دوشنبه 1392/02/30 ساعت 22:00 خواهد بود. برای عضویت در UVa می تونید از راهنمایی که به همین منظور آماده کردم استفاده کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۲)

ممنون
ba arze puzesh tamrina ro nemifrestim chon emtehanaye khodemun alan mohemtare
پاسخ:
به هر حال خودمون دانشجوییم دیگه. ۲۴ ساعت که درس نمی خونیم!
زمان مورد نیاز برای حل این سوالات ۳۰ دقیقه هست که می تونه تو زمان های استراحتتون و یا از زمان های مرده باشه
در ضمن شرایط برای همه یکی هست. همه امتحان دارند اما با همه این ها تا به حال چندین نفر به من ایمیل زدند و پاسخ تمرینات فرستادند
در صورت عدم ارسال تمرینات خودتون ضرر می کنید. اولا امتیاز تمرین رو از دست می دید و در ثانی از کلاس و رقباتون عقب می افتید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی