گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

۲

خداحافظی محمد فاطمی پور از ای سی ام

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ
[ناراحت] من الان دارم اشک میریزم برای خداحافظی تو [گریه]
بالاخره علی دایی هم یه روزی از فوتبال خداحافظی کرد
ما باید برای تو یه مراسم خداحافظی ترتیب می دادیم، اما نشد و تو در اوج تنهایی با ای سی ام خداحافظی کرد، ما دلمون برات خیلی تنگ نمیشه.
چه بوی کدی میاد از اینجا آخخخخ چقدر این بو معنویه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۰/۱۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۲)

من تازه الان دیدم این پست رو :))
ولی به طور رسمی سال 90 من خداحافظی کردما ;)
پاسخ:
حقیقتش این پست قدیمیه... من خیلی در جریان صحتش نیستم D:
یعنی شما دو سال بعد از این پست خداحافظی کردین؟!
آره خب :) من سال 88 با یه تیم از امیرکبیر شرکت کردم، سال 90 هم به عنوان مربی تیم اول امیرکبیر، بعدش دیگه ای سی ام رو بوسیدم گذاشتم تو صندوق ;)
پاسخ:
یعنی الان کلا گذاشتی کنار دیگه؟! (;

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی