گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۸ مطلب در مرداد ۱۳۸۷ ثبت شده است

کلاس روز پنجشنبه در تاریخ: ۳۱/۵/۸۷ تشکیل نمی شود

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۸۷ ، ۱۰:۴۹
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
این هفته کلاس مقدماتی به دلیل برگزاری مسابقات مشهد و پاره ای مشکلات دیگر به جای دوشنبه, پنجشنبه برگزار خواهد شد.
در بخش نظرات آمادگی خود را برای حضور قطعی! اعلام کنید اگر و فقط اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب رسید کلاس برگزار می شود.
۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۸۷ ، ۱۰:۱۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، آقایان محمد فاطمی پور و سامان سعدی به فینال مسابقات برنامه نویسی کشوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد (IAUM-CCC) راه یافتند.

مرحله اول این مسابقات به صورت آنلاین و در محیط اینترنت با شرکت تقریبا 320 نفر برگزار و حدود 45 نفر به مرحله نیمه نهایی سعود کردند که این افراد در دو گروه تقریبا 20 نفری به رقابت پرداختند که از هر گروه حدود 10 نفر به مسابقه نهایی راه پیدا کردند.

اطلاعات بیشتر را می توانید در اینجا ببینید.

ضمن عرض تبریک، آرزوی موفقیت های بیشتر را برای این دوستان همچنین سایر دانشجویان دانشگاه پرند را داریم.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۸۷ ، ۲۳:۲۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
به نام خدا

تاریخ دهمین مسابقه‌ی منطقه‌ای تهران در وبلاگ رسمی این مسابقات اعلام شد که به شرح زیر است:

سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ۳ تا ۵ دی ماه 1387 برابر 23-25 December 2008



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۸۷ ، ۲۲:۵۷
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
نکاتی چند در مورد کلاس های مقدماتی:

۱) سطح و موضوع های قابل بحث در این کلاس بستگی به معلومات شرکت کنندگان در کلاس داره و ممکنه خیلی ابتدایی باشه و یا اینکه سطح بالایی داشته باشه

۲) بهتر بود اسم "کلاس" رو به "مشورت و بحث" تغییر میدادیم چون قرار نیست مثل کلاس های دانشگاه یه استاد بیاد حفظیات شب گذشتش رو برای دیگران روخونی کنه و بقیه هم فقط سر تکون بدن. یعنی قرار نیست یک نفر درس بده باید همه درس بدن به اینصورت که موضوعی با توافق همه انتخاب و چند روز قبل اعلام میشه تا همه بصورت خودآموز در مورد اون موضوع مطالعه کنن و در روز برگزاری کلاس همه در حد مطالعه خودشون شروع به توضیح دادن و بحث میکنن

۳) حتمن سوالهایی در مورد اون موضوع آماده می کنیم تا یک شبه کانتست برگزار کنیم و همچنین سوالهای "پیاده سازی" برای اون کسایی که حس میکنن مبتدی هستن و نیاز دارن تا برنامه بنویسن تا دستشون راه بیفته طرح میشه

۴) در آخر در مورد سوالها و راه حل همدیگه بحث می کنیم

۵) حتمن منابعی برای یادگیری موضوع در اختیار دوستان قرار میدیم

۶) مطلب خیلی مهم اینه که وقتی موضوعی در یک روز بحث شد باید در مورد اون موضوع تمرین کنیم و تا به باد فراموشی سپرده نشه "تمرین" یعنی حل کردن سوال در رابطه با اون موضوع !

۷) حتمن در سایت UVA با لینک: http://icpcres.ecs.baylor.edu/onlinejudge ثبت نام کنید تا به حدود 2000 سوال (با موضوع های مختلف) دسترسی پبدا کنید یکی از منابع سوالات انتخابی ما از این سایته و میتونید پس از حل کردنش کدتون رو براشون بفرستید تا بلافاصله درستی یا نادرستی کدتون رو اعلام کنن

8) مطلب خیلی خیلی مهمتر اینه که وقتی موضوعی در یک روز بحث شد باید در مورد اون موضوع تمرین کنیم و تا به باد فراموشی سپرده نشه "تمرین" یعنی حل کردن سوال در رابطه با اون موضوع !

9) در مورد روز برگزاری کلاس فکر میکنم طبق نظرسنجی روز دوشنبه مناسب ترین روزه و از ساعت 10صبح الی 5 بعد از ظهر برگزار بشه

۱۰) سعی کنید حداقل روزی ۲ بار به وبلاگ سر بزنید تا از اخبار جدید با خبر بشید و حتمن اگر نکته ای در مورد موضوع یا راه حل سوالی به ذهنتون رسید در قسمت نظرات عنوان کنید

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۸۷ ، ۲۰:۲۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
شنبه 12 /5 /87 اولین جلسه ی از کلاس های پیشرفته برگزار خواهد شد موضوع حل مسائل, مبحث network-flow میباشد که از زیر شاخه های گراف است. برای مطالعه می توانید از این خودآموز استفاده کنید. 

تاکید می کنم که در کلاس چیزی تدریس نخواهد شد بنابراین بدون پیش مطالعه شرکت نکنید ( حداقل در این جلسه که در اختیار داشتن کامپیوتر برای تمرین قطعی نیست )

همچنین در بخش نظرات لیست روزهایی که میتوانید در کلاس مقدماتی شرکت کنید را ذکر کنید.


۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۸۷ ، ۰۰:۵۹
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
1 - با توجه به اینکه offline message ها زود تر از این وبلاگ توسط دوستان چک میشه بنابراین هر کس که میخواد از update  شدن این وبلاگ توسط messenger مطلع بشه ID خودشو به همراه اسمش تو بخش نظرات بذاره (خصوصی یا عمومی) اگه ID هم نمیذارید حتما اسمتونو بنویسید تا یه آمار از acmer های دانشگاه داشته باشیم.

2 - زین پس مسئولیت کلاس های مقدماتی با آقای مهرداد بیگدلو می باشد. جلسه ی اول کلاس که قرار بود تشکیل بشه, تشکیل نشد هر چقدر که دیر تر این کلاس ها شروع بشه به ضرر خودتونه !.

3 - هفته ی آینده اولین جلسه ی کلاس های پیشرفته که البته بهتره نگیم کلاس, چون قرار نیست چیزی تدریس شه, برگزار میشه به این صورت که قبلش گفته میشه که در رابطه با چه مبحثی سوال حل خواهد شد و سپس درباره ی همان مبحث سوال حل خواهد شد !!!   اگه احساس می کنید در حد این کلاس هستید می تونید شرکت کنید در غیر این صورت شرکت نکنید .

4 - ؟

(اگه نظری دارید حتما منتقل کنید)
۱۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۸۷ ، ۱۷:۴۱
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
به نام خدا


کلاس های تابستانی از روز یکشنبه مورخ 87/5/6 راس ساعت 9 برگزار خواهد شد.




پ.ن. کسانی که قصد حضور در این کلاس را دارند لطفاً آمادگی خود را در بخش نظرات اعلام نمایند.

پ.ن. به دلیل کثرت داوطلبان ! و کمبود جا کلاس برگزار نخواهد شد , دوستانی که قصد شرکت در مسابقه ی منطقه ای را دارند می توانند در خانه تمرین کرده و خود را برای مسابقه ی انتخابی ِ احتمالی ! آماده کنند.

در ضمن هفته ای یک یا دو روز برای تمرین (مطلبی تدریس نمی شود) در نظر گرفته خواهد شد, جزئیات این نوع کلاس ! متعاقبا اعلام خواهد شد.







۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۸۷ ، ۱۹:۵۳
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند