گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام

با توجه به اینکه کلاس دوره مقدماتی به پایان رسیده و تا شروع دوره پیشرفته ۲, ۳ هفته ای زمان داریم, تصمیم گرفتیم تا از این فرصت برای تمرین (انفرادی و تیمی) و آمادگی هرچه بیشتر استفاده کنیم.

از این رو با همکاری و مشورت بچه ها برنامه ای مدون آماده کردیم تا طبق آن تمرین کنیم. این برنامه به دو بخش اصلی تقسیم میشه:

  • یادگیری یک سری مطالب جدید و مرور مطالب قبلی
    • در این قسمت هر هفته یک نفر مسئول مطالعه و تحقیق در مورد یک موضوع و مبحث خاص میشه. این فرد موظف است که اولا خود آن مطلب را خوب یاد گرفته و به آن مسلط شود و سپس در یک روز تعیین شده آن مطلب رو بقیه اعضای تیم آموزش داده و در مورد آن موضوع بحث کند. هدف از این تمرین تقویت روحیه همکاری و تیمی بین افراد گروه می باشد. علاوه بر آن همه فرصت این رو پیدا می کنند تا حجم وسیعی از مطالب جدید رو در زمان کوتاه و با کیفیت مطلوب یاد بگیرند که انجام این کار به صورت انفرادی واقعا سخت است!
  • برگزاری مسابقات و تمرینات هفتگی
    • در کنار یادگیری مطالب جدید هر هفته یک تمرین هفتگی (بلند مدت - یک هفته ای) خواهیم داشت. در تمرین هفتگی طبق روال قبل یک سری سوال از مباحثی که در همان هفته یاد گرفته ایم و همچنین از مباحث و مطالب قبلی (جهت مرور) انتخاب می شه و در طول هفته به حل آن ها پرداخته و در مورد آن ها به بحث و تبادل نظر می پردازیم. به علاوه هر هفته حداقل در ۲ مسابقه شرکت خواهیم کرد که این دو مسابقه یکی به صورت انفرادی و دیگری به صورت تیمی خواهد بود. در صورتی که در آن هفته مسابقه ای در سایت های Codeforces و TopCoder و ... برگزار گردد, در آن مسابقه به عنوان مسابقه انفرادی شرکت خواهیم کرد و در غیر اینصورت مسابقه ای به این منظور آماده می گردد. مسابقات تیمی نیز در هر هفته آماده می گردد و سعی بر آن است که محیط مسابقات را شبیه سازی کرده و در آن استراتژی های تیمی مختلف را تست کنیم تا در نهایت به یک استراتژی مطلوب برای مسابقه دادن برسیم و تجربه خود را در مسابقات تیمی زیاد کنیم. لازم به ذکر است که مدت زمان مسابقات انفرادی ۲ الی ۳ ساعت و مدت زمان مسابقات تیمی ۵ ساعت خواهد بود و در طول هفته سوالات مسابقات حل خواهد شد. هدف از این تمرینات و مسابقات کسب تجربه و مهارت لازم برای مسابقه دادن, مرور مطالب قبلی و تسلط به مطالب جدید خواهد بود.
همچنین لازم به ذکر است که فعالیت های گروه ACM پرند تا قبل از شروع کلاس های دانشگاه ۳ روز در هفته و در ایام یکشنبه, سه شنبه و پنجشنبه خواهد بود و در مورد ایام تمرین در طول ترم بعدا تصمیم گیری خواهد شد.
کسانی که مایل به شرکت در تمرینات و برنامه های فوق می باشند می توانند آمادگی خود را از طریق بخش نظرات همین پست و یا از طربق گروه اعلام نمایند تا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام گردد.

لطفا اطلاع رسانی کنید...
موفق باشید...
    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۲
    انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

    سلام...

    طبق روال هر هفته کلاس حل تمرین فردا دوشنبه مورخ 1392/06/04 راس ساعت 9 در سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

    همچنین با توجه به اینکه چهارشنبه مورخ 1392/06/06 جلسه آخر دوره مقدماتی بوده و با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی های گروه ACM پرند ادامه تمرینات پیش رو تا زمان برگزاری مسابقات و همچنین شرکت در کلاس های دوره پیشرفته به صورت تیمی می باشد, بخشی از کلاس حل تمرین فردا به تصمیم گیری در مورد تشکیل تیم ها و انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی ها اختصاص داده خواهد شد. 

    از این رو از همه افراد علاقه مند به فعالیت و عضویت در تیم ها دعوت می شود تا در جلسه ی فردا که به همین منظور برگزار می گردد, شرکت نمایند. به علاوه افرادی که تمایل دارند با تیم های خود در این برنامه شرکت نمایند نیز می توانند به همراه اعضای تیم خود (3 نفر) در جلسه فردا حضور پیدا کنند. 

    لازم به ذکر است که شرکت در جلسه فردا و عضویت در تیم ها محدودیتی برای کسانی که در کلاس های دوره مقدماتی شرکت نکرده اند, نخواهد داشت و همه افراد علاقه مند می توانند در تمرینات تیمی حضور پیدا کنند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق گروه, بخش نظرات وبلاگ و یا چت روم گروه ACM پرند اقدام نمایید.

    لطفا اطلاع رسانی کنید...


    موفق باشید...

    ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۰
    انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

    سلام به همگی

    مسابقه تمرینی هفتم از امروز ساعت 9 صبح شروع شد و تا 8 روز ادامه خواهد داشت.

    لینک مسابقه

    کلمه عبور: "piau"


    موفق باشید...

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۱۹
    انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند