گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۳۸۹ ثبت شده است

سلام بعد از یه وقفه طولانی به مناسبت امتحانات طولانی دانشگاه، وقتشه که دیگه کلاسهای آماده سازی رو برای مسابقات منطقه ای که احتمالا تو آبان هست شروع کنیم.

برای این منظور هم از دو نفر از اعزای سابق ACM پرند (آقایان سعدی و فاطمی پور) برای تدریس دعوت کردیم که علی رغم مشغله زیاد لطف کردند قبول کردند.با توجه به محدودیت های زمانی این عزیزان ما فقط میتونیم کلاسها رو روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار کنیم، که از تاریخ پنجشنبه 7 مرداد از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد، مکان کلاسها هنوز مشخص نیست ولی سعی میکنم هر چه سریعتر از طریق این وبلاگ و راههای دیگه به اطلاعتون برسونم. لطفا نظراتتونو تو این پست بگین  تا در صورت امکان ترتیب اثر داده بشه و شرکت یا عدم  شرکت در کلاسهارو به اطلاع ما برسونید.

بدیهی است که با توجه به هزینه هایی که بر گزاری این کلاسها برای گروه خواهد داشت عدم شرکت به منزله انصراف از شرکت در مسابقه امسال تلقی  خواهد شد.

در ضمن برای بیشتر در ارتباط بودن یه گروپ تو Google باز کردم که حتما توش عضو شین آدرسش به صورت زیر هست

http://groups.google.com/group/acmparand

من سعی میکنم مطالب فوق را از طریق Email نیز به اطلاعتون برسونم پس اگه برای کسی Email نیومد معنیش اینکه من آدرسشو ندارم که میتونه تو نظرات یا  از طریق Email  آدرس پست الکترونیکیشو به من بده که دفعات بد براش مطالبو بفرستیم.
با تشکر منتظر حضور پررنگتون هستیم.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۸۹ ، ۱۴:۰۶
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند