گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۳ مطلب در تیر ۱۳۸۸ ثبت شده است

سلام پیرو سوال بعضی از بچه ها که در مورد برگزاری کلاس در تابستون پرسیده بودند میخواستیم یه نظر خواهی انجام بشه تا اگه تعداد نفرات در حدی باشه که بشه این  کلاسها رو برگزار کرد این اتفاق صورت بگیره.در ضمن روزهایی که می تونید تشریف بیارید رو تو نظراتتون عنوان کنید تا اگر امکان تشکیل کلاس بود نظر اکثریت لحاظ بشه.

در ضمن اگه از دوستاتون کسی رو می شناسید که مایل به شرکت باشه حتما اطلاع رسانی کنید.

با تشکر

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۸۸ ، ۱۸:۳۱
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
در خط ۵۶ فایل ورودی سؤال h یک خط خالی قرار داشت (h.in) که باعث می‌شد اونایی که با زبون‌هایی مثل #C کد می‌زنن یا کسانی که با ++C کد زدن و از getline به جای cin استفاده کردن یا کسانی که با C کد زدن و از gets به جای scanf استفاده کردن، با مشکل مواجه بشن. از اونجایی که تو صورت سؤال فرمت دقیق ورودی مشخص نشده بود خیلی‌ها فرمت ورودی رو عین sample input در نظر گرفتن (کاملاً هم منطقی هست و اگه قرار بود کسی کلی در نظر بگیره و فرمت ورودی رو عینه sample input در نظر نگیره اون‌وقت ما هم می‌تونیم ادعا کنیم که اعداد را به جای space مثلاً با # جدا کنیم که اون‌وقت فکر کنم همه‌ی کدهایی که فرستاده شدن Wrong Answer بشن!) و شاید سرهمین Wrong Answer شدن. ما ورودی سؤال h رو اصلاح کردیم و اون خط خالی اضافی رو پاک کردیم و سؤال h رو یه بار دیگه برای همه‌ی کسانی که اون سؤال رو فرستادن دوباره داوری کردیم و یه مورد جابجایی داشتیم: جای نفر دوم و سوم عوض شد. بدیهی هست که زودترین جواب درستی که فرستاده شده در جدول لحاظ شده. جدول اصلاح شده رو می‌تونید از اینجا ببینید. ورودی اصلاح شده‌ی سؤال h رو هم می‌تونید از اینجا دریافت کنید.


کسانی که احساس می‌کنن ممکنه تو ورودی‌ها و یا خروجی‌های سؤال‌های دیگه (یا حتی همین سؤال) بازم مشکل وجود داره با ذکر دلیل تو همین بلاگ عنوان کنن تا دوباره ما اون سؤال رو بعد از رفع اشکال داوری کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۸۸ ، ۱۰:۳۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند
کلاً سر مسابقه ۱۸۳ جواب برای داوری فرستاده شد که می‌تونید از اینجا دانلود کنید. به عنوان مثال اطلاعات مربوط به اولین سؤالی که فرستاده شده (اولین run) توی فولدر site1run1 هستش. برای توضیح بیش‌تر روی ادامه‌ی مطلب کلیک کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۸۸ ، ۱۱:۱۴
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند