گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۶:۳۱ ب.ظ

۷

کلاسهای تابستان

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۶:۳۱ ب.ظ

سلام پیرو سوال بعضی از بچه ها که در مورد برگزاری کلاس در تابستون پرسیده بودند میخواستیم یه نظر خواهی انجام بشه تا اگه تعداد نفرات در حدی باشه که بشه این  کلاسها رو برگزار کرد این اتفاق صورت بگیره.در ضمن روزهایی که می تونید تشریف بیارید رو تو نظراتتون عنوان کنید تا اگر امکان تشکیل کلاس بود نظر اکثریت لحاظ بشه.

در ضمن اگه از دوستاتون کسی رو می شناسید که مایل به شرکت باشه حتما اطلاع رسانی کنید.

با تشکر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۴/۳۰
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۷)

سلام به همه دوستان ای سی ام :
اقا من میخوام بدونم اگر بخوام ورودی هامو تو یه فایل بریزم و خروجی رو هم از یه فایل دیگه دریافت کنم و اینکه برنامه ای که نوشتم صفحه داسو برای اجرا باز نکنه باید چیکارکنم امیدوارم که متوجه منظورم شده باشید یعنی برای اجرای برنامه ایکه نوشتم داس بازنشه ، خودم فکر میکنم باید از یک پروژه غیر از کنسول اپلیکیشن استفاده کنم .
اگر میدونید راهنماییم کنید . متشکرم
راستی من تو تابستون توی کلاسا شرکت میکنم شاید نیازی نباشه به کلاس ولی جم شدن دور هم بی تاثیر نخواهد بود.
۳۱ تیر ۸۸ ، ۱۶:۴۵ محمد رضا صادقی
سلام اگه کلاس بذارید منم هستم.
۱۱ مرداد ۸۸ ، ۰۹:۲۸ حمیدرضا سعادتی
سلاک همه بچه های ای سی ام
آقا من پایه اصلی هستم
منم ورودی 87 ثبت نامی 88 هستم رشته کامپیوتر
09125674681
دوست دارم عضو گروه باشم
بچه های پرند حتما سر بزنید
خیلی مهمه
منم خیلی دوست داشتم باشم
جای منو خالی کنید
من مایل به شرکت هستم اما تا زمانی که انتخاب واحد تابستان را نکرده باشم نمی توان نظری بدهم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی