گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

۱

کلاس حل تمرین و جلسه تشکیل تیم های دانشگاه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

سلام...

طبق روال هر هفته کلاس حل تمرین فردا دوشنبه مورخ 1392/06/04 راس ساعت 9 در سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه چهارشنبه مورخ 1392/06/06 جلسه آخر دوره مقدماتی بوده و با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی های گروه ACM پرند ادامه تمرینات پیش رو تا زمان برگزاری مسابقات و همچنین شرکت در کلاس های دوره پیشرفته به صورت تیمی می باشد, بخشی از کلاس حل تمرین فردا به تصمیم گیری در مورد تشکیل تیم ها و انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی ها اختصاص داده خواهد شد. 

از این رو از همه افراد علاقه مند به فعالیت و عضویت در تیم ها دعوت می شود تا در جلسه ی فردا که به همین منظور برگزار می گردد, شرکت نمایند. به علاوه افرادی که تمایل دارند با تیم های خود در این برنامه شرکت نمایند نیز می توانند به همراه اعضای تیم خود (3 نفر) در جلسه فردا حضور پیدا کنند. 

لازم به ذکر است که شرکت در جلسه فردا و عضویت در تیم ها محدودیتی برای کسانی که در کلاس های دوره مقدماتی شرکت نکرده اند, نخواهد داشت و همه افراد علاقه مند می توانند در تمرینات تیمی حضور پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق گروه, بخش نظرات وبلاگ و یا چت روم گروه ACM پرند اقدام نمایید.

لطفا اطلاع رسانی کنید...


موفق باشید...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱)

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۵ سیاوش دوراندیش

سلام

می خواستم ببینم دوره جدید سطح مقدماتی از چه زمانی شروع می شود؟

من می خواستم در این دوره هم حتما شرکت کنم.

ممنون

پاسخ:
سلام
طبق برنامه ریزی امسال دوره بعدی که دوره پیشرفته خواهد بود از مهر شروع میشه و دوره مقدماتی دیگری حداقل تا پایان مسابقات امسال یعنی دی و بهمن به بعد برگزار نخواهد شد.
اما اگر واقعا علاقه داری که عضو گروه ای.سی.ام پرند باشی و برای مسابقات تمرین کنی در اسرع وقت خودت رو به من معرفی کن تا یه برنامه بریزیم که بتونی خودت رو برسونی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی