گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ

لغو کلاس

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ

کلاس روز پنجشنبه در تاریخ: ۳۱/۵/۸۷ تشکیل نمی شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۵/۳۰
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱۱)

۳۰ مرداد ۸۷ ، ۱۱:۰۲ محمد خدابنده
ای بابا ... تگاه این قضیه مثل اینکه خیلی ناراحت کننده بوده ... فونتشو چقدر کوچیک زدید ... باید کلی دقت کرد تا پیداش کرد ... به هر حال من دوست داشتم بیام ... نشد که ... ولی مجازی ادامه می دیم ان شالله ...
یا علی
خب مثل اینکه این دانشگاه ظرفیتشو نداره یا لااقل دیگه نداره (بعد از فارغ التحصیل شدن بچه های 83)
ما که خیلی از acm لذت بردیم و خواهیم برد, میخواستیم بقیه رو هم با این لذت آشنا کنیم ولی ظاهر امر نشون میده که اصلا لذت بخش نیست ( حداقل برای دانشجوهای دانشگاه آزاد) و در واقع ما غیر طبیعی بودیم ( بهتره بریم خودمونو به دکتر نشون بدیم ).


لطفا دیگه نپرسید "پس کلاس چی شد ؟" !!!!!!
من حتما می یام!!!!

از این به بعد در این وبلاگ مانند وبلاگهای دیگر جک و لطیفه و اس ام اس قرار خواهد گرفت تا با عث بالندگی دانشجویان این مرز و بوم شود زیرا تا الان نیز خیلی عقب هستیم که این کار ها را نکرده ایم.

من به شخصه از کسانی که واقعا علاقه مند بودند پوزش می طلبم کاش می شد برای آنها کاری کرد شاید هم کاری صورت گیرد ولی این بار فکر کنم به صورت خصوصی.
۳۱ مرداد ۸۷ ، ۰۵:۲۸ محمد خدابنده

اِ نه آقا به جان خودم من میخواستم بیام ... ...
۳۱ مرداد ۸۷ ، ۱۱:۴۹ سامان سعدی
البته فکر کنم این مشکلات از ماست چون ما خیلی سنتی فکر می کنیم: کلاس باید تو دانشگاه و اونم به صورت حضوری تشکیل شه.
الان عصر ارتباطات و فن آوری هست با اینترنت دیگه کی میره تو غار (ببخشید دانشگاه، اینو با اون تبلیغ تلوزیون اشتباه گرفتم)؟
البته الان هر چی فکر می کنم می بینم همچین سنتی هم نیستیم و یه جورایی کلاس مجازی هم راه انداخیتم. کافی یه سری به لینک هایی که تو قسمت پیوندها زدیم، بندازین تا بتونید از مزایای تکنولوژی روز لذت ببرید!
بله خیلی وقته داریم از مزایای تکنولوژی روز که تو این وبلاگ قرار دادین استفاده می کنیم. بابت همه زحماتتون هم ممنون، اما واسه ما که تازه شروع کردیم فکر کنم همون غار بهتره! که البته هیچ استقبالی نشد
بازم ممنون و آرزوی موفقیت برای شما و دوستاتون ...
۳۱ مرداد ۸۷ ، ۲۰:۳۴ سامان سعدی
100% کلاس حضوری بهتر هست. سرهمین می گم خوش به حال خودمون که ورودی 83 بودیم چون حداقل 5 نفر پایه بودن که کلاس تشکیل شه. ولی الان یه تعداد هستن (فکر نکنم تعدادشون به نصف انگشت های دست هم برسه!!!) که به خاطر تنبلی یه سری از افراد (که همواره برای تشکیل کلاس لحظه شماری می کردن) دارن فدا می شن. البته فکر کنم بشه یه کارایی کرد که دیگه کسایی که واقعاً پایه هستن فدا نشن و کلاس برای اونا تشکیل شه و بقیه هم به صورت کاملاً تکنولوژیکی به فعالیت های برنامه نویسی خود بپردازن.
من نمیدونم از بین حدود 3 یا 4 هزار دانشجوی دانشگاه(فقط رشته نرم افزار) چرا 10 نفر هم به رشتشون علاقه ندارن ؟!
هر کی میدونه بگه
اون وقت همه این چند هزار نفر میرن تو بازار کار و میگن کار نیست
حتی بهترین دانشجو های دانشگاه هم فقط به فکر گرفتن نمره هستن
یه استادی میگفت تعداد دانشگاه ها از زمان پس از انقلاب شاید صد برابر شده باشه(اینجای تبریک داره), منم حرف ایشون رو قبول دارم ولی این مکانها فقط اسمشون دانشگاهه در عمل به مکان تفریحی بیشتر شبیه, آدم روش نمیشه به چند نفر بگه من اینجا درس می خوندم
به نظر من باید در تمام دانشگاه های ایران رو تخته کنیم
متاسفم که این حرفو میزنم ولی ما ایرانی ها فقط اهل حرف زدنیم و همیشه از خودمون به نیکی یاد میکنیم که ایرانی ... ولی در عمل جزو بدترین آدمها میشیم
قضیه کلاس هم همینطوریه شاید نزدیک به 20 نفر به من گفتن که "پس کلاس ای سی ام چی شد ؟ من حتمن میامااااا" ولی فقط 2 نفر استقبال کردن
من برای تازه کارها یکسری برنامه دارم و امیدوارم که بتونم بیشتر با ای سی ام آشناشون بکنم و از اول مهر ماه هم کلاس های حضوری با استقبال بهتر برگزار بشه
احتمال داره کلاسهای متوسط و پیشرفته توسط یکی از بهترین ای سی ام کارهای ایران تو دانشگاه ما تدریس بشه و این برای همه ما (چه خیلی مبتدی و چه سطح بالاتر) خیلی خوبه. شاید خودمون کلاس توضیج بیشتر برای کلاس های پیشرفته بزاریم تا اونایی که دقیقن درس و نفهمیدن عقب نیفتن
پس سعی کنید تا اونجایی که میتونید بیشتر کار کنید تا با کلاس همراه بشید من و بقیه دوستامم هدفمون اینه که به شما کمک کنیم و شما رو بیشتر درگیر ای سی ام کنیم
نمیدونم این توصیه خوبه یا نه ولی زیاد به فکر درسهای دانشگاه نباشید چون چیزی که در آینده به دادتون میرسه این درسهای بیخود نیست و این معلومات شماست که به شما قدرت میده, من خودم جزو اون افرادی هستم که معدلم از 18 به 15 رسیده ولی یه هیچ وجه ناراحت نیستم و خوشحالم چون به جاش یا ای سی ام آشنا شدم
۰۱ شهریور ۸۷ ، ۰۳:۲۱ محمد خدابنده
آقا کا چه کنیم که معدلیمون در هر صورتی به 15 نمی رسه ... مشروط میشیما ... در هر صورت دست شما درد نگیره ما که بدمون نمیاد از شما بکنیم ... منتها مثل اینکه فرصتش پیش نمی یاد ...
سلام خدمت آقای بیگدلو
خوب حالا به عنوان یه مبتدی تا اول مهر چه کار کنیم؟(ما میخوایم با acm درگیر بشیم!)
من به رشتمون علاقه دارم!
به عنوان یکی از بهترین دانشجو های دانشگاه هم! فقط به فکر گرفتن نمره نیستم
برای تفریح به دانشگاه نیومدم
با وجود امثال شما وانشاءالله خودم کم کم روم میشه به چند نفر بگم من اینجا درس می خوندم
اگه خدا بخواد از این به بعد به عنوان یه ایرانی فقط اهل حرف زدن نیستم
و
" من حتمن میامااااا"
منو به اون 2 نفر که استقبال کردن اضافه کنید
خوب حالا به عنوان یه مبتدی تا اول مهر چه کار کنیم؟(ما میخوایم با acm درگیر بشیم!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی