گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

۱

آموزش ثبت نام در UVa

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

UVa یکی از Online Judge (داور برخط) هایی است که به علت دارا بودن سوالات زیاد و متنوع و همچنین ارائه ابزارهای خوب و جالب برای تمرین بسیار مناسب می باشد. از جلسه بعد هر هفته با توجه به مطالب مطرح شده سوالاتی رو از این سایت مشخص می کنیم و تا جلسه بعد حل می کنیم و در مورد آن ها تو گروه صحبت می کنیم. با توجه به موارد گفته شده نیاز هست که شما تو این سایت عضو بشید و با ساختار سایت و نحوه Submit کردن یک سوال آشنا بشید.

به همین منظور یک آموزش تصویری مختصر از چگونگی ثبت نام در این سایت، خواندن سوال و Submit کردن راه حل آماده کردم که می تونید از اینجا دانلود کرده و برای ثبت نام در UVa از آن استفاده کنید.

لینک سایت UVa و دیگر Online Judge های موجود برای تمرین در قسمت پیوند های وبلاگ موجود است که می تونید در آن ها نیز ثبت نام کرده و سوال حل کنید.

همچنین سوالات احتمالی خودتون در مورد UVa و دیگر سایت های موجود در پیوند ها، را در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن ها پاسخ داده شود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱)

سلام خواستم بگم مطالبت خیلی خوب بودن مخصوصا اسلایدها ممنون
پاسخ:
ممنون محسن جان، لطف داری
از تو هم ممنون بابت راهنمایی ها و نظرات سازنده ات
در مورد اسلاید ها لازمه از پویا هم تشکر کنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی