گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

۱

مسابقه تمرینی 0

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

سلام

به منظور آشنایی بیشتر با مسابقات ACM، فرمت سوالات و نحوه خواندن آن ها، تمرین کار با ورودی/خروجی و همچنین برای اینکه در حل کردن سوال و کد زدن راه بیافتید، 26 سوال خیلی ساده انتخاب کردم و در قالب یک مسابقه تمرینی 20 روزه که از فردا (پنجشنبه 1392/03/09) 10 صبح شروع میشه و می تونید سوالات را حل کنید. از آن جایی که می دونم درگیر امتحانات پایان ترم هستید، طوری برنامه ریزی کنید که حداقل روزی یک سوال را در زمان های خالی خود حل کنید تا به درستون هم لطمه ای وارد نشود.

برای شرکت در این مسابقه لازم است که در این سایت ثبت نام کنید؛ به همین منظور یک راهنما آماده کردم که می تونید برای ثبت نام ازش استفاده کنید. پس از ثبت نام و برای شرکت در مسابقه می تونید از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک مسابقه

کلمه عبور: "piau"

دقت داشته باشید که مسابقه هنوز شروع نشده و از این رو شما در حال حاضر نمیتونید سوالات را ببینید. در صورت مراجعه در زمان مقرر شما قادر به دیدن سوالات، حل آن ها و ارسال پاسخ خواهید بود.

همان طور که در مورد سطح سوالات گفته شد، سوالات خیلی ساده است (Easy Adhoc) تا برای خواندن و حل سوال راه بیافتید. پس سعی کنید سوالات را به دقت خوانده و تمام تلاش خود را برای حل آن ها انجام دهید. سوالات احتمالی خودتون در مورد مسابقه و مسئله ها را می تونید در گروه مطرح کنید تا توضیحات لازم داده بشه. همچنین نتایج مربوط به مسابقه بر اساس قوانین مسابقات ACM بر روی RankList و به صورت لحظه ای قابل مشاهده خواهد بود.

موفق باشید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۸
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱)

 با سلام

این 26 تا سوال دقیقا باید در روزهای معین شده (ور یه سوال) جواب داده بشه یا میشه بعد روزای آخر به صورت فشرده وقت گذاشت؟؟

پاسخ:
مهم تمرین و حل کردن سوال هستش... مشکلی نخواهد بود... اما توصیه نمی کنم!
اگر هر روز یکی دو ساعت وقت بذارید هم کیفیت تمرینتون بالاتر می ره هم از بقیه بچه ها عقب نمی افتید...
پس سعی کنید هر روز تمرین کنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی