گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ب.ظ

۰

جلسه حل تمرین و رفع اشکال

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ب.ظ

سلام

با توجه به درخواست برخی از بچه ها در خصوص برگزاری کلاس حل تمرین و رفع اشکال و همچنین با توجه به برنامه ریزی هایی که از سوی گروه ACM دانشگاه صورت گرفت, فردا سه شنبه مورخ ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ جلسه حل تمرین در محل سایت ACM واقع در طبقه دوم ساختمان فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این جلسه می توانید سوالات و اشکالات خود در مورد جلسه اول و دوم کلاس ها که قبل از دوره امتحانات برگزار شد, سوالات مسابقه تمرینی 0 و همچنین دیگر سوالات و مشکلاتی که تا کنون با آن ها روبرو بوده اید را مطرح نمایید تا توضیحات لازم داده شود. هدف از این جلسه رفع اشکال, بررسی مشکلات احتمالی (در خصوص سوالات و تمرینات و دیگر مسائل) می باشد تا بتوانید با آمادگی کامل در جلسه سوم کلاس که پنجشنبه همین هفته برگزار خواهد شد, شرکت کنید. با توجه به وقفه ی نسبتا طولانی که  به علت امتحانات پایان ترم با آن مواجه بودیم, شرکت در این جلسه را به همه توصیه می کنم. 
از کسانی که در جلسه ی رفع اشکال فردا شرکت خواهند کرد خواهشمندم هرچه زودتر حضور خود را در گروه اعلام نمایند تا هماهنگی های لازم با حراست برای حضور ایشان در دانشگاه صورت گیرد.

موفق باشید
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی