گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۸۹، ۰۹:۲۸ ب.ظ

جلسه ی آشنایی با ACM و مسابقات ICPC

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۸۹، ۰۹:۲۸ ب.ظ
سلام به همگی

بر خلاف سال پیش که وقفه ای طولانی بین پایان مسابقه منطقه ای و شروع مجدد کلاس ها به وجود آمد ، امسال بر آن شدیم که این وقفه را کم کنیم ( 23 روز ) تا اعضای تیم دانشگاه بتوانند آمادگی و هماهنگی لازم جهت شرکت در مسابقات منطقه ای غرب آسیا را سریع تر و البته با کیفیت خیلی بهتر کسب نمایند. از این رو تصمیم گرفتیم که یک جلسه معارفه و آشنایی با این مسابقات را ترتیب دهیم تا بچه های جدید فرصت آشنایی هرچه بیشتر را داشته باشند.

برای این منظور هم از یکی از اعضای سابق تیم ACM پرند که در دوره قبل افتخار آفرین شدند ( جناب آقای صفری ) دعوت کردیم تا علی رغم مشغله های زیاد درسی و شغلی در این جلسه حضور پیدا کنند تا همه از اطلاعات و تجربیات ایشان استفاده کنیم.

در این جلسه در مورد ACM و تاریخچه آن ، مسابقات ICPC و چگونگی و نحوه برگزاری این مسابقات و اعتبار آن بحث خواهد شد. همچنین در این جلسه در مورد برگزاری کلاس های آماده سازی اعضای تیم دانشگاه نیز تصمیم گیری خواهد شد و برنامه ها و استراتژی های لازم برای آمادگی بچه ها ( در صورت برگزاری کلاس ها که لازمه آن به حد نصاب رسیدن آن است ) نیز مطرح خواهد شد.

این جلهسه راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ۸۹/۱۰/۸ در سوله روباتیک و ACM واقع در ضلع شرقی دانشگاه ( محل قرارگیری کارگاه ها و سوله ها ) برگزار خواهد شد.

همچنین اگر هرگونه نظری یا سوالی در مورد این جلسه و یا برگزاری کلاس ها و یا هر مورد دیگری دارید لطفآ در بخش نظرات مطرح نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۵
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱۱)

اگه شما از آقای صفری دعوت کردید، پس این پست رو کی گذاشته!؟
.
.
.
محسن، تو که از خودت دعوت نکردی؟ کردی؟
سلام...
خوب طبیعتآ آقای صفری این پست رو نذاشتن؟! گذاشتن؟؟؟
با اجازتون من گذاشتم...
محمد معلومه این سری بروت فورس نزدیا
فکر کنم بکترک با باند زیاد بود که محمدرضا تو باندت از قلم افتاد
سلام مهرداد جان...خوبی؟
نمی دونم منظورتو از این جملت درست فهمیدم یا نه؟!
دقیقا منظورت چی بود؟؟؟
سلام محمدرضا مرسی خوبم
این یه شوخی ای سی امی بود با محمد خدابنده
منظور خاصی نداشتم، الان که نگاه کردم به پیامم خودمم نفهمیدم چی گفتم
راستی برات آرزوی موفقیت می کنیم، راه سختی در پیش رو داری
منم برات آرزوی موفقیت می کنم محمد رضا جان
ببینیم سال بعد چی کار می کنیداااا
آره مهرداد
من میگم میرفت تو کفاااااا
:-?
سلام محمد...چطوری؟ خوب هستی؟
ممنون از لطف هر دوتون...انشاء الله...شما هم حتمآ دعام کنین که بتونیم نتیجه خوبی بگیریم...در ضمن خیلی خوبه که فرصت اینو دارم که بتونم از تجربیاتتون و البته از تجربیات محسن و آقای فاطمی پور - آقای سعدی و آقا حجت استفاده کنم...شاید به ظاهر کارم خیلی سخت باشه اما باید اینم در نظر گرفتن که من فرصت استفاده کردن از تجربیات شما ها رو که اینو خیلیا ندارن...پس باید قدر این فرصتو بدونم و ازش خوب استفاده کنم...منم برای دو تاتون آرزوی موفقیت می کنم!
نه بابا مهرداد جان...
این چه حرفیه که می زنی!!!
من متوجه شدم که منظوری در کار نبوده
فقط خواستم یکم باهات شوخی کنم!
چه نونی به هم قرض می‌دید :))
۲۰ دی ۸۹ ، ۱۶:۲۹ محمدرضا. ی
سلام . میدونم امروز 19 امه و خیلی دیره و من هم متاسفم. اما اگه بخوام بیام و به گروه بپیوندم و در کلاس ها شرکت کنم. امکان پذیر هست؟ خیلی دوست دارم بیام ولی از برنامه نویسی بلد نبودنم میترسم ولی در قبالش میدونم که بالاخره باید از یه جا شروع کرد. احتیاج به کمک دارم لطفا کمکم کنید.
ممنون و متشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی