گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۸۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

۷

جدول PPC 2009

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۸۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ
جدول نهایی مسابقه را می‌توانید از اینجا مشاهده نمایید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۲۶
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۷)

سلام من به تازگی وبلاگم رو دوباره راه انداختم از شما تقاضا دارم تا با ما تبادل لینک کنید از شما خواهش می کنیم ما رو با نام عکس های خانوادگی بازیگران ایرانی لینک کنید و به ما بگویید شما را با چه نامی لینک کنیم با تشکر
دستتون درد نکنه
اما چرا اسم منو درست نمینویسین؟


دوستان حتما راه حل ها را مطالعه کنید،
شاید تکنیک ها و تجربه های خوبی از اونا یاد بگیرید
همه خسته نباشید
مسابقه ی خوبی بود، اگه بازم از این PPC ها باشه خوشحال میشم شرکت کنم

امیدوارم تو مسابقات ای سی ام موفق باشید هرچند خیلی بعیده

جا داره اینجا از استاد استادی و همینطور خانم عاطفه عربی هم تشکر کنم
تشکر واسه چی آقای فاطمی پور؟ اینکه اجازه دادیم به صورت افتخاری شرکت کنید؟ یا اینکه اجازه دادیم اول شید؟
تشکر به خاطر اینکه بادکنک خوب باد میکردی !
بادکنکا رو که شما باد کردین من تشویقتون کردم
به هر حال خواهش میکنم تشویق کردن کار سختی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی