گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ

توضیحی در مورد سوالات مسابقه

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ
در این دوره تصمیم داریم سوالات رو کمی  آسون تر کنیم، طوری که مثلا از ۱۰ سوال مسابقه، کسانی که مبتدی هستند ۴ یا ۵ سوال حل کنن و کسانی که سطح متوسط دارن همه سوالات رو پاسخ بدن بجز ۱ یا ۲ سوال سخت.

منظورم از سوال آسون اینه: مثلا یک برنامه بنویسید ۲ عدد رو بگیرد و جمع آنها را در خروجی چاپ کند !!! به این سادگی !

پس نگران سختی مسابقه و سوالات نباشید، در ضمن همه شرکت کنندگان افراد مبتدی و تازه کار هستند و قراره در این مسابقات با ای سی ام آشنا بشن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۳
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۲۲)

با سلام
البته این نظر از طرف طراحان سوال نیست ولی خوب...
حالا باس شرکت کنید تا ببینیم چند مرده حلاجید
ندید کل سوالاتون تو نیم ساعت حل میشه
البته اگه امسال اجازه بدن شرکت کنیم
تمام تلاشم رو میکنم تا با یه خاطره ی خوب با مسابقات ای سی ام تو پرند خداحافظی کنم :)
مهرداد ترسیدی، نمی خوای شرکت کنی ؟ :))
نترس بابا مسابقه دادن اونقدر ها هم ترسناک نیست ;)

مخلص طراحان سوال نیز هستیم
البته سوالاتی به آسونی جمع دو عدد بهتره تو مسابقه ی تمرینی باشه !!!
۱۳ خرداد ۸۸ ، ۱۹:۳۵ سامان سعدی
کسانی که مبتدی هستن و تو مسابقه‌ی تمرینی شرکت می‌کنن با توجه مهارتشون به احتمال خیلی خیلی زیاد حداقل یک سؤال رو حل می‌کنن. منم با mfs موافقم سؤالاتی مثل جمع دو عدد باید تو مسابقه‌ی تمرینی باشه. مسابقه‌ی خوب، مسابقه‌ای هست که هم برای تازه‌کارها باشه و هم برای کسانی که باتجربه و قوی هستن، باشه و باید بتونه سطح هر دو گروه رو بسنجه. نه خیلی سخت باشه و نه خیلی آسون.
mfs حرفات منو یاده احمدی نژاد میندازه، من از مسابقه می ترسم؟
نترس اگه اجازه شرکت بدن و شرکت کنم یجوری برنامه ریزی می کنم که خوب خداحافظی کنی، البته تو منو یاده علی دایی هم میندازی، من فکر کنم تو اگه قهرمان دنیا هم بشی (in your dreams) باز میای شرکت میکنی
دارم می بینم کیا میان تو TopCoder مسابقه میدن (به من میگی ترسو؟!)، می ترسی سبز بشی؟ اتفاقا خوبه سبز بشی جنبه تبلیغات هم داره، ضایع هم نمیشی، بگو به عشق میرحسین از آبی به سبز نزول کردم
مهرداد داری کل کل میکنی ؟ بابا سرگذشت TopCoder ی تو که کاملا مشخصه !! من نمی فهمم این دشمن فرضی کیه که نمی خواد به تو اجازه بده که شرکت کنی :))
مهرداد علی دایی رو خوب اومدی!!!
دوستان هم دیگرو تخریت نکنید (به سوابق روشن TopCoder هم دیگه کاری نداشته باشید) این ها رو از سیاست مدارهای رنگی رنگی خودتون یاد گرفتید؟

سوال ها همش آسونه (این نظر رو از طرف Petr دادم)
سوال ها همش سخته ( این نظر رو از طرف ... دادم)
۱۴ خرداد ۸۸ ، ۱۹:۴۰ سامان سعدی
مهرداد یه کم شفاف‌سازی کن. محمد و محسن که حتماً شرکت می‌کنن. کی جلوی شرکتت رو گرفته؟
سامان فکر کنم کار هاشمیه :))
خانوم مهندس اعرابی شما که روی علی دایی رو هم سفید کردی !
سامان منم می خوام شرکت کنم ولی الان ای سی ام دست استاد پاکدامن و پژوهش هستش و اونا خواستن که ما ها شرکت نکنیم، من که از خدامه شرکت کنم
محمد تو هی تند تند منو یاد مناظره احمدی نژاد میندازی، تو مثل اینکه همه بچه ها رو دشمن خودت میدونی همه ما یک طرف ممد هم یه طرف، فردا هم میای پته همرو میرزی رو آب

اینم سرگذشت من در TopCoder:
http://www.topcoder.com/tc?module=MemberProfile&cr=22753552

لازم به توضیح نیست، یادته می گفتی اگه رفتی OnSite TopCoder برام تی شرت سوغاتی بیار؟ یادت رفته بهم گفتی چیکار کنم که مثل تو بشم؟ منم گفتم برو سرکلاس برنامه نویسی دکتر فرجی یا شمیرانی بشین و یکذره تمرینت رو بیشتر کن
عجب دورانی شده، اگه این سری با ای سی ام خداحافظی نکنی، ای سی ام با تو خداحافظی میکنه
پروفسور دکتر مهندس مهرداد بیگدلو حق با شماست ;)

البته اگه عمری باقی بود و خدا یاری کرد ممکنه سال بعد تو شریف همدیگرو ببینیم D:
واقعا متاسفم برای کسایی که به جای تلاش در هرچه بهتر برگزار شدن مسابقه که برای تداوم نتایج دانشگاه در مسابقات آتی حیاتی است به جو سازی و تخریب می پردازند.
یه مطلبی هست باید اینجا یادآوری کنم شرکت در مسابقه برای تمام دانشجو های دانشگاه اعم از ترم آخری ها، کهنه کارها، مبتدی ها، سبزها، آبی ها، خاکستری ها آزاد می باشد و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی در داخل یا خارج دانشگاه ارتباطی نداره لذا کسایی که به هر دلیل دوست ندارن شرکت کنند نیازی به عنوان کردن این مسایل که صحت ندارد ندارند.
۱۵ خرداد ۸۸ ، ۱۵:۳۶ سامان سعدی
ز قدیمی‌ها محمد فاطمی‌پور و محسن صفری حتماً شرکت می‌کنن. من (سامان سعدی) و حجت جعفری چون فارغ‌التحصیل شدیم و دیگه دانشجوی پرند نیستیم قرار شد که سؤال طرح کنیم. از طرف حجت نمی‌تونم صحبت کنم ولی خودم خیلی دوست داشتم شرکت کنم. همون‌طوری هم که محسن صفری گفت شرکت تو این مسابقه برای همه‌ی «دانشجویان پرند» چه ای‌سی‌ام کار چه غیر ای‌سی‌ام کار آزاده. از قدیمی‌ها هر کی نمی‌خواد شرکت کنه مسئله‌ای نیست ولی ای کاش زودتر اعلام می‌کرد که من یا حجت جاش شرکت می‌کردیم و اون طرف می‌یومد سؤال طرح می‌کرد.
کد زدن چه آسان دیباگ کردن چه مشکل
بابا مهرداد داره شوخی میکنه :)) مهرداد با این وضع اگه شرکت نکنی مثل علی دایی برکنارت میکنن D: قربون برم خدا رو که خودش میدونه اول شدن حق کیه !

راستی اسامی شرکت کننده ها و همچنین برنامه ی دقیق مسابقه رو بذارید

محسن بیانیه دادی در حد یورو ویژن !

یکبار دیگه ار همه ی زحمت کشان در عرصه ی اجرایی و فنی این مسابقه تشکر می کنم واقعا کار سختیه
می گن هر کی از مسابقه می ترسه وسط کلش یه شاخ کوچولو داره!

وا مهرداد چرا دستت رو بردی رو سرت؟ دنبال چیزی می گردی؟!
من از شما به آقای دکتر استادی (ریاست محترم سایت) دادخواهی میکنم، این چه کاریه شما قوانین رو نقض کردین، شما بدون حضور من در مناظره به من تهمت زدید.
خوب معلومه دارم شوخی میکنم، من همیشه جلوی همه گفتم که شما ها استاد من بودید و هستید، فکر نمی کنم کسی جدی گرفته باشه، منو محمد زیاد شوخی میکنیم و دلیلی وجود نداره که خشک باشیم، اتفاقا همین شوخی ها جذابیت مسابقه را بیشتر میکنه
فکر کنم محسن تو دانشگاه میگیره منو میزنه، محسن ببخشید دیگه شولوغ نمیکنم، البته این پیامت خیلی سنگینه در حد المپیاد سخنوری بود، هنوز دارم ترجمش میکنم

راستی محسن من شنیدم استادی 2 هفته رفته مسافرت، کلیدم با خودش برده و سی پی یو های سیستم ها رو (اونایی که 2 تا هسته دارنااااا) کنده همشو ریخته تو یه کیسه و با خودش برده شهرستانشون
حجت شما داوری احترامت واجبه D:
مهرداد نمی دونم چرا این "شولوغ" به دلم نشست !! تا حالا هیچوقت این مدلی به شلوغ فکر نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی