گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

سه شنبه ها

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ
از تاریخ ۱۶/۷/۸۷ تمرینات برای مسابقه دانشگاه شریف به صورت گروهی (هر سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۶:۰۰) شروع میشه.

در این کلاس ها حدود ۴ ساعت وقت مفید داریم که ۲ ساعت رو تئوری کار میکنیم و ۲ ساعت هم سوال حل میکنیم(سطح سوالات و موضوعات مورد بحث بستگی به سطح معلومات شرکت کننده ها داره).

شرکت فقط برای کسانی که علاقه مند هستند ممکن است.

میتونید یه تیم ۳ نفره تشکیل بدید و بصورت تیمی تمرین کنید و یا اینکه بصورت انفرادی شرکت کنید و خودتون رو برای مسابقات انتخابی آماده کنید. امسال قطعا سهمیه ما بیشتر شده و شاید تا ۱۵ نفر بتونبم برای مسابقات بریم. واقعا شرکت تو این مسابقه یه افتخاره و مهمتر تجربه ای هستش که تو این مسابقه کسب میکنیم. پس اگر کسی علاقه داره نگران این نباشه که نمیتونه تو مسابقه شرکت کنه.

اطلاعات لازم در مورد مسابقات انتخابی و مسابقه شریف و نحوه شرکت در اون رو بعدا دوستان به سمعُ نظرتون می رسونن.

این مطلب رو اضافه کنم که کلاسها به هیچ وجه لغو نمیشه و حتمن برگزار میشه و "نظرسنجی در مورد کلاس ها" رو نداریم.

 

کلاس ها در ساختمان کامپیوتر IT و در کلاس acm یا همون کلاس 108 برگزار میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۷/۱۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۱۱)

ممنون
با اینکه کلاس دارم ترجیح میدم کلاسای درسو جلوی کلاسای ای سی ام مثل گوسفند سر ببرم
۱۲ مهر ۸۷ ، ۱۳:۲۹ من آی تی من
آیا مسابقات انتخابی هم به صورت تیمی است، من و دوستام فک کنم تیم خوبی باشیم، اگه تیمی نست هم پس چرا تو تمرینات تیمی شرکت کنیم؟
سلام
البته فکر می کنم 15 نفر خیلی اغراق آمیز باشه ، شایدم هم یه رویای دست نیافتنی
خدمت جناب آی تی من هم سلام عرض می کنم و این نکته رو یاد آور می شم که از حرف تا عمل فاصله بسیار است(کل کل)
سلام
ممنون از تصمیم خوبتون
با توجه به اینکه سطح سوالات و موضوعات مورد بحث بستگی به سطح معلومات شرکت کننده ها داره , اگه سطح معلومات متفاوت باشه (که حتما هست ) چی؟
لطفا اگه محل دقیق تشکیل کلاس هم معلوم شد اعلام کنین
۱۲ مهر ۸۷ ، ۱۵:۱۰ محمد خدابنده
سلام دوستان
ببنید ما که تعطیل بودیم حالا هم که این همه فاصله افتاد هر چیزی هم که بلد بودیم یادمون رفت... مطمئنا شرکت کننده ها در سطوح متفاوت هستند بهتر نیست چند جلسه به صورت یک کلیت مقدمات و پایه رو کار کنید و بعد سطح کلاس رو طی چند جلسه بالا ببرید ...
این طوری خوب کلاس هم یک حالت یک نواخت هم از لحاظ سطح فهم بچه ها از مطالب و هم از لحاظ پراکندگی مطالب پیدا میکنه ... اگر هم مثل اون تز قبلی که اجرا نشد موضوع هر جلسه رو در جلسه ی قبلش اعلام کنید که دیگه گل کاشتید ...
مرسی از همتون ...
موفق باشید
یا علی
۱۲ مهر ۸۷ ، ۱۵:۵۸ مهرداد بیگدلو
به من آی تی من:
مسابقه انتخابی بصورت انفرادی برگزار میشه تا بهترین ها انتخاب بشن حالا این بهترین ها می تونن از بین خودشون یه تیم تشکیل بدن. مهمتر اینه که بتونید با افراد تیمتون ارتباط خوبی برقرار کنید. فقط باید خوب کار کنید تا هر سه تاتون تو مسابقه انتخاب بشید تا تیمتون تشکیل بشه. کسانی تیمی کار میکنن که مطمئن هستن هر سه تاشون تو مسابقه انتخاب میشن ولی در کل تیمی تمرین کردن ضرر نداره.

به حجت:
تو مسابقه پارسال شریف دانشگاه آزاد مشهد چهار تا سهمیه داشت و امسال ما خیلی بهتر از اونا کار کردیم و فاصلمون زیاده اینو تو 2 تا مسابقه معتبر نشون دادیم پس بعید نیست به ما هم 4 تا سهمیه بدن هرچی باشه اسم دانشگاه ما در رشته ای سی ام جزو بهترین دانشگاه هاست پس با این حساب داریم:

15 = (3 نفر مربی تیم ها) + (4 تا تیم) x (هر تیم 3 نفر)
پس زیاد رویایی نیست!

به همه:
سعی میکنیم سطح کلاس رو به مینیمم سطح شرکت کننده ها نزدیک کنیم و جوری کار میکنیم که کسانی هم که سطح بالاتری دارن بی نصیب نمونن.
۱۲ مهر ۸۷ ، ۱۹:۰۰ محسن صفری
میخواستم در مورد استادی که قرار بود از شریف بیاد بپرسم چی شد؟
سلام آقای بیگدلو
ممنون که قصد دارین تفاوت سطح علاقه مندها رو در نظر بگیرین
من پیشنهاد میکنم که 2 یا 3 جلسه ی اول فقط سوال حل کنید بعد اگه شرایط مهیا بود ! وارد مباحث الگوریتمی بشید من سعی میکنم تو کلاسا شرکت کنم

یه نکته ی دیگه اینکه خودتون و محدود به این کلاسا نکنید اگه قراره که تو مسابقات شریف نتیجه ی خوبی بگیرید, خیلی بیشتر از این حرفا ( هفته ای 1 روز ) باید کار کنید فکر میکنم بیشتر از 1 روز بشه از اون کلاس استفاده کرد اگه فکرم درست باشه !! خوبه که خودتون با دوستاتون قرار بذارید و با هم برید تمرین کنید

در ضمن اگه دوستی دارید که به برنامه نویسی علاقه داره و هنوز با acm آشنا نشده حتما آشناش کنید

به محسن صفری
با آقای حامد احمدی نژاد حرف زده بودیم که متاسفانه داره از ایران میره, به عنوان استاد فکر نکنم دیگه بشه کسی رو آورد البته برای طراحی سوالات و برگزاری مسابقه ی انتخابی حتما یه استاد خوب از شریف یا امیر کبیر میاریم
واقعا دستتون درد نکنه
من که با کله اونجام، کار و زندگیم هم ول می کنم و می یام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی