گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

۷

IAUM CCC-5

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ
سوالات مسابقات Onsite :

نیمه نهایی اول     نیمه نهایی دوم     فینال

هنوز scoreboard رو تو وبلاگشون نذاشتن بنابراین من یه توضیح مختصر میدم :

نفرات اول تا سوم به ترتیب نیما احمدی پور, حامد احمدی نژاد و صدرا یزدانبد شدند.(نیما احمدی پور اناری تمام سوالات رو حل کرد در ضمن بین ایرانی های TopCoder بالاترین امتیازو داره)

در مرحله ی فینال ۱۳ نفر از دانشگاه شریف, ۴ نفر از دانشگاه امیرکبیر, ۲ نفر از دانشگاه شهید بهشتی, ۱ نفر از دانشگاه علم و صنعت, ۲ نفر از دانشگاه شیراز و ۲ نفر از دانشگاه آزاد پرند حضور داشتند.

من و سامان سعدی تونستیم به فینال برسیم ( با توجه به خفانت (این کلمه رو خودم ساختم ) شرکت کنندگان فکرشو نمی کردیم ) به ترتیب بیست و چهارم و بیست و سوم شدیم  (سوالاش واقعا سخت بود)

مهرداد بیگدلو تا مرحله ی نیمه نهایی تونست بالا بیاد.

حجت جعفری و محسن سفری هم از دانشگاهمون برای مرحله ی نیمه نهایی qualify شدن اما به علت بد شانسی یا هر دلیل دیگه ای که خودشون میدونن نیومدن مشهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۶/۰۱
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۷)

اینجا چرا این شکلی شده؟!
تبریک به همه ی افتخار آفرینان پرند
سلام
پاسخ آقای سهرابی
این نظر شخصی بنده را جع به اون نظر خصوصی که داده بودید
همینمون مونده بود که لقبی که به احمدی نژاد می دن رو به ما بدی(مدیرت ضعیف)
باید اینو بدونی که ما هیچ مسولیتی در قبال برگزاری کلاس نداریم که بخواهیم مدیریتش هم کنیم!
این شمایید که به عنوان یک علاقه مند باید از تجربیات ما استفاده کنید و در پی هماهنگی با دانشگاه برای برگزاری کلاس باشید ،
ما که از وقت خود می زنیم و می یایم درس میدیم همه کارهای اداری و سرو کله زندن با مسولین دانشگاه رو هم باید بکنیم؟
در مورد گذاشتن مطلب تو بلاگ هم سعی دارم این کارو کنم ولی کسی که این کاره باشه اصلا منتظر من نمی مونه و اینترنت رو زیرو رو میکنه چنان که ما خودمون این کارو کردیم و خیلی چیزا از اون یاد گرفتیم و یکی از بهترین استاد های ماست.
بقیه نظرات و توقعات خود را به صورت عمومی در قسمت نظرات قرار دهید.
(اینها واقعیت بود نه منت)با تشکر.
اقاحجت شما سروری راست میگی من نباید میگفتم مدیریت ضعیف چون این کلمه جزو کلمات رزرو شده توسط احمدی نژاد میباشد بیشتر صحبت من این بود که اگر یه راهی جواب نمیده از یک راه دیگه استفاده کنیم و شما اگر به نظرات پستهای دیگه نگاهی بندازی میبینی که من لینک سایت وکتاب گذاشتم و دوست دارم یه کاری که از دستم برم میاد برای بچها انجام بدم که اینو ازشما ودوستن یاد گرفتم دوستتون دارم ارزوی موفقیت برای شما ودیگر دوستان انشاالله که توفیقی نسیب ما بشه که باز شمارو ببینیم
همگی همیشه موفق باشید
۰۴ شهریور ۸۷ ، ۰۱:۲۰ محمد خدابنده
سلام ... همین که به فینال راه پیدا کردید میون این همه شرکت کننده نشون دهنده ی توانایی شماست ... دست ما رو هم بگیرید ... موفق باشید ... قهرمانی ایشالله ...
به همه فجرآفرینان عرصه acm این پیروزی رو تبریک میگم و
امیدوارم ورودی های دیگم یه کارایی واسه پیشرفت بکنن(بیشتر و بهتر از قبل)
ان شاء الله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی