گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

وبلاگ رسمی گروه ACM دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه ACM دانشگاه آزاد پرند

به وبلاگ گروه ACM دانشگاه آزاد پرند خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید از آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به این گروه مطلع شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

۶

برگزای کلاس

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

کلاس acm، فردا دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 12:50 در کلاس 108 ساختمان 4 تشکیل خواهد شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۳/۱۲
انجمن ای سی ام دانشگاه آزاد پرند

نظرات  (۶)

بیا بعد میگن چرا آخر میشی ... کلاسا که 4شنبه ها بود ... من که 2شنبه ها همش کلاس دارم ... اینم شانس ماست دیگه ... ای داد بیداد
مگه قرار نبود کلاسا چهارشنبه باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
۱۲ خرداد ۸۷ ، ۲۱:۴۹ سامان سعدی
کلاس هم دوشنبه هست و هم چهارشنبه. من به این علت یه هفته کلاسم رو چهارشنبه تشکیل دادم چون فکر می کردم که چهارشنبه تعدادتون زیاد هست ولی دیدم که 4 یا 5 نفر روز چهارشنبه سر کلاس اومدید سر همین کلاسم رو به جای چهارشنبه، دوشنبه برگزار می کنم که برام راحت تر هست. اگه بالای 20 تا روز چهارشنبه اومدین اونوقت یه تجدید نظری می کنم! روز چهارشنبه آقای فاطمی پور کلاس رو تشکیل می دن بازم بلاگ رو چک کنید.
ببخشید حرفمو پس میگیرم!
میزنید چرا؟
سلام میشه به این وب یه سری بزنید و نظرتون رو بگید ... ممنون میشم
http://com2c.blogfa.com/post-9.aspx
یا علی ...
مرسی آقا حجت که سر زدی ...
همش تست شدن درستن ... مطمئن باش ...
امید نه هرگز ...
تازه بد جور افتاده تو سرم بیام قاطی شما ... البته اگه مارو را بدید
و از حسن ظن تون هم ممنونم
شما هم موفق باشید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی